Італійський орган з нагляду за конкуренцією оштрафував Facebook на 7 млн євро ($8,5 млн) за невиконання попереднього розпорядження щодо поводження з даними користувачів.
Як повідомляє Reuters, у листопаді 2018 року антимонопольний орган ухвалив, що Facebook не проінформував користувачів належним чином про збір та використання даних. Тоді він оштрафував американську компанію на 5 млн євро ($5,5 млн) і попросив її опублікувати змінену заяву на домашній сторінці свого вебсайту для Італії, в додатку Facebook і на особистій сторінці кожного зареєстрованого італійського користувача.
«Нинішнє розслідування довело, що ... (компанія) не опублікувала змінену заяву і не зупинила сталу недобросовісну практику», – йдеться в заяві регулятора.
Представник Facebook сказав, що компанія взяла до уваги рішення регулятора, але «чекатиме рішення Державної ради щодо нашої апеляції проти початкового рішення».
Нагадаємо: Google погодилася виплатити уряду Франції 1,1 млн євро за створення неофіційної системи рейтингу готелів.