Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив ТОВ «Сільпо-Фуд», що входить у торгово-промислову групу Fozzy Group, купити мережу супермаркетів «Фуршет». «Сільпо» заявляє про попередню угоду про передачу частини супермаркетів. Про це повідомляєтьсяна сайті АМКУ.
Після аналізу діяльності учасників у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам'янському, Кам'янець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі й Кропивницького, АМКУ прийняв рішення, що частки учасників на цих ринках за підсумками 2019 року і 9 місяців 2020 роки не перевищують 30%.
Учасники концентрації відмовилися від покупки активів в населених пунктах, де їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.
Таким чином, АМКУ прийняв рішення, що заявлена концентрація не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України та надав відповідний дозвіл.
Згідно з інформацією на сайті «Фуршет», наразі в мережу входять 25 магазинів в різних регіонах країни, в тому числі 11 в Києві. Єдиним акціонером компанії є ПрАТ «Anthousa Limited» (Великобританія) зі статутним капіталом 2 млн грн, наглядову раду якої очолює депутат Київради Ігор Баленко.