АМКУ дозволив «Сільпо» купити мережу «Фуршет»
«Сільпо» заявляє про попередню угоду про передачу частини супермаркетів

Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив ТОВ «Сільпо-Фуд», що входить у торгово-промислову групу Fozzy Group, купити мережу супермаркетів «Фуршет». «Сільпо» заявляє про попередню угоду про передачу частини супермаркетів. Про це повідомляєтьсяна сайті АМКУ.
Після аналізу діяльності учасників у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам'янському, Кам'янець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі й Кропивницького, АМКУ прийняв рішення, що частки учасників на цих ринках за підсумками 2019 року і 9 місяців 2020 роки не перевищують 30%.
Учасники концентрації відмовилися від покупки активів в населених пунктах, де їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.
Таким чином, АМКУ прийняв рішення, що заявлена концентрація не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України та надав відповідний дозвіл.
Згідно з інформацією на сайті «Фуршет», наразі в мережу входять 25 магазинів в різних регіонах країни, в тому числі 11 в Києві. Єдиним акціонером компанії є ПрАТ «Anthousa Limited» (Великобританія) зі статутним капіталом 2 млн грн, наглядову раду якої очолює депутат Київради Ігор Баленко.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].