АМКУ дозволив «Сільпо» купити мережу «Фуршет»

АМКУ дозволив «Сільпо» купити мережу «Фуршет»

«Сільпо» заявляє про попередню угоду про передачу частини супермаркетів

АМКУ дозволив «Сільпо» купити мережу «Фуршет»
фото: photo.unian.ua

Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив ТОВ «Сільпо-Фуд», що входить у торгово-промислову групу Fozzy Group, купити мережу супермаркетів «Фуршет». «Сільпо» заявляє про попередню угоду про передачу частини супермаркетів. Про це повідомляєтьсяна сайті АМКУ.

Після аналізу діяльності учасників у Вінниці, Івано-Франківську, Калуші, Кам'янському, Кам'янець-Подільському, Коростишеві, Малині, Нетішині, Нікополі, Обухові, Полтаві, Прилуках, Смілі, Трускавці, Умані, Хмельницькому, Черкасах, Ірпені, Києві, Кривому Розі й Кропивницького, АМКУ прийняв рішення, що частки учасників на цих ринках за підсумками 2019 року і 9 місяців 2020 роки не перевищують 30%.

Учасники концентрації відмовилися від покупки активів в населених пунктах, де їх частки були значними, а концентрація могла б призвести до обмеження конкуренції.

Таким чином, АМКУ прийняв рішення, що заявлена концентрація не призведе до монополізації чи суттєвого обмеження конкуренції на товарних ринках України та надав відповідний дозвіл.

Згідно з інформацією на сайті «Фуршет», наразі в мережу входять 25 магазинів в різних регіонах країни, в тому числі 11 в Києві. Єдиним акціонером компанії є ПрАТ «Anthousa Limited» (Великобританія) зі статутним капіталом 2 млн грн, наглядову раду якої очолює депутат Київради Ігор Баленко.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло