Розділ Shorts з'явився у користувачів в США в мобільному додатку YouTube на головному екрані і відзначений ярликом «бета», зауважив XDA Developers. Сервіс працює так само, як і TikTok, і дозволяє переглядати відео у вертикальному форматі.
Роликам можна поставити оцінку «подобається» чи «не подобається», як і будь-якому відео на YouTube, прокоментувати або поділитися, пише ArsTechnica, на яку посилається vc.ru.
Максимальна тривалість відео – одна хвилина, щоб перемикатися між роликами, досить змахнути його вгору, як в TikTok. Короткі відео також відображаються в звичайних каналах і можуть не відрізнятися від звичайних відеороликів.
Вперше YouTube оголосив про запуск сервісу коротких відео YouTube Shorts в Індії у вересні 2020 року. Влітку того ж року влада Індії заблокувала TikTok, який міг би стати основним конкурентом YouTube Shorts.
Користувачі Shorts могли завантажити коротке відео і редагувати його, а максимальна тривалість становила 15 секунд. За даними YouTube, в січні 2021 року на Shorts в Індії припадало понад 3,5 млрд переглядів на день.
YouTube планує запустити функцію і в інших країнах, але деталі поки що не розкриває.