YouTube почав тестувати сервіс Shorts, що може стати конкурентом для TikTok

YouTube почав тестувати сервіс Shorts, що може стати конкурентом для TikTok

Сервіс почав роботу в Індії у вересні 2020 року, на нього припадає понад 3,5 млрд переглядів на день.

YouTube почав тестувати сервіс Shorts, що може стати конкурентом для TikTok
фото DR

Розділ Shorts з'явився у користувачів в США в мобільному додатку YouTube на головному екрані і відзначений ярликом «бета», зауважив XDA Developers. Сервіс працює так само, як і TikTok, і дозволяє переглядати відео у вертикальному форматі.

Роликам можна поставити оцінку «подобається» чи «не подобається», як і будь-якому відео на YouTube, прокоментувати або поділитися, пише ArsTechnica, на яку посилається vc.ru.

Максимальна тривалість відео – одна хвилина, щоб перемикатися між роликами, досить змахнути його вгору, як в TikTok. Короткі відео також відображаються в звичайних каналах і можуть не відрізнятися від звичайних відеороликів.

Вперше YouTube оголосив про запуск сервісу коротких відео YouTube Shorts в Індії у вересні 2020 року. Влітку того ж року влада Індії заблокувала TikTok, який міг би стати основним конкурентом YouTube Shorts.

Користувачі Shorts могли завантажити коротке відео і редагувати його, а максимальна тривалість становила 15 секунд. За даними YouTube, в січні 2021 року на Shorts в Індії припадало понад 3,5 млрд переглядів на день.

YouTube планує запустити функцію і в інших країнах, але деталі поки що не розкриває.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло