YouTube почав тестувати сервіс Shorts, що може стати конкурентом для TikTok
Сервіс почав роботу в Індії у вересні 2020 року, на нього припадає понад 3,5 млрд переглядів на день.

Розділ Shorts з'явився у користувачів в США в мобільному додатку YouTube на головному екрані і відзначений ярликом «бета», зауважив XDA Developers. Сервіс працює так само, як і TikTok, і дозволяє переглядати відео у вертикальному форматі.
Роликам можна поставити оцінку «подобається» чи «не подобається», як і будь-якому відео на YouTube, прокоментувати або поділитися, пише ArsTechnica, на яку посилається vc.ru.
Максимальна тривалість відео – одна хвилина, щоб перемикатися між роликами, досить змахнути його вгору, як в TikTok. Короткі відео також відображаються в звичайних каналах і можуть не відрізнятися від звичайних відеороликів.
Вперше YouTube оголосив про запуск сервісу коротких відео YouTube Shorts в Індії у вересні 2020 року. Влітку того ж року влада Індії заблокувала TikTok, який міг би стати основним конкурентом YouTube Shorts.
Користувачі Shorts могли завантажити коротке відео і редагувати його, а максимальна тривалість становила 15 секунд. За даними YouTube, в січні 2021 року на Shorts в Індії припадало понад 3,5 млрд переглядів на день.
YouTube планує запустити функцію і в інших країнах, але деталі поки що не розкриває.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].