Stellantis вирішив не запускати бренд Peugeot в США

Автовиробник зосередиться на пікапах, джипах та інших брендах Fiat Chrysler

фото www.flickr.com/photos/adrianjc/2248295053

Автовиробник Stellantis відмовився від плану щодо запуску бренду Peugeot в Сполучених Штатах. Як повідомляє Reuters, замість цього компанія вирішила зосередитися на пікапах RAM, джипах та інших брендах Fiat Chrysler (FCA) – Dodge, Chrysler і Alfa Romeo.

США є другим за величиною авторинком у світі, після Китаю.

Як відомо, Stellantis, четвертий за величиною виробник автомобілів у світі, був створений в результаті злиття FCA і виробника Peugeot PSA в січні. Аналітики і галузеві експерти раніше спрогнозували, що Stellantis відмовиться від планів PSA по запуску бренду на ринку США, з огляду на більшу прихильність американців до моделей FCA.

Нагадаємо: у січні стало відомо, що Stellantis веде переговори з китайськими компаніями Chery Automobile і Guangzhou Automobile Group (GAC) для створення спільного підприємства в КНР.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS