Stellantis вирішив не запускати бренд Peugeot в США
Автовиробник зосередиться на пікапах, джипах та інших брендах Fiat Chrysler

Автовиробник Stellantis відмовився від плану щодо запуску бренду Peugeot в Сполучених Штатах. Як повідомляє Reuters, замість цього компанія вирішила зосередитися на пікапах RAM, джипах та інших брендах Fiat Chrysler (FCA) – Dodge, Chrysler і Alfa Romeo.
США є другим за величиною авторинком у світі, після Китаю.
Як відомо, Stellantis, четвертий за величиною виробник автомобілів у світі, був створений в результаті злиття FCA і виробника Peugeot PSA в січні. Аналітики і галузеві експерти раніше спрогнозували, що Stellantis відмовиться від планів PSA по запуску бренду на ринку США, з огляду на більшу прихильність американців до моделей FCA.
Нагадаємо: у січні стало відомо, що Stellantis веде переговори з китайськими компаніями Chery Automobile і Guangzhou Automobile Group (GAC) для створення спільного підприємства в КНР.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].