Британсько-нідерландська компанія Unilever оголосила, що відтепер не буде використовувати на упаковках косметичної продукції слово «нормальний» для опису конкретних фізичних характеристик, передає Коммерсант.
Як наголошується в заяві компанії, проведені дослідження показали, що «використання слова «нормальний» для опису кольору волосся або шкіри змушує більшість людей відчувати себе так, ніби їх не беруть до уваги».
Те ж дослідження показало, що більшість людей вважає, що виробники косметичної продукції і товарів для особистої гігієни повинні більше прагнути до того, щоб споживачі почувалися краще, а не просто виглядали краще.
Більшість учасників дослідження також відзначили, що, купуючи будь-яку продукцію, вони тепер більше звертають уваги на те, яку позицію займає виробник цієї продукції в певних суспільних питаннях.
У зв'язку з цим Unilever прийняв рішення запустити кампанію «Позитивна краса», яка врахує ці очікування споживачів. Слово «нормальний» буде прибрано з 200 видів продукції таких популярних брендів, як Dove, Lifebuoy, Axe, Sunsilk та інших.
Крім того, Unilever відмовляється від надмірного редагування фотозображень моделей для своєї реклами.
У минулому році на тлі акцій протесту проти расової нерівності та критики з приводу недостатньої різноманітності в рекламі і асортименті продукції з урахуванням расової рівності Unilever, як і ряд інших виробників, внесли зміни в опис своєї продукції.
Так, в лінійці товарів Unilever для догляду за шкірою слова «світлий і привабливий» були замінені на «сяючий і привабливий».
Аналогічні кроки зробила компанія L`Oreal, яка відмовилася від використання слів «відбілюючий», «білий», «світлий» і «освітлюючий» в описі всіх своїх товарів для догляду за шкірою.
А Johnson & Johnson прийняла рішення взагалі припинити продаж кремів і лосьйонів, які відбілюють шкіру.
Нагадаємо, у магазинах Каліфорнії хочуть скасувати поділ іграшок на «для хлопчиків» і «для дівчаток».