Другий за величиною виробник іграшок у світі Lego домігся рекордних продажів і прибутку у 2020 році, оскільки споживачі різного віку під час пандемії звернулися до його культових кубиків.
Як повідомляє Bloomberg, чистий прибуток виріс на 19% до 9,9 млрд крон ($1,6 млрд). Продажі зросли на 13% і склали 43,7 млрд крон – це найбільший обсяг продажів Lego за рік.
Під керівництвом головного виконавчого директора Нільса Б. Крістіансена Lego вклала значні кошти в онлайн-платформи і продукти. Також компанія заявила, що минулого року вона збільшила кількість своїх фірмових фізичних магазинів приблизно на 25%, довівши свою глобальну присутність до 678 магазинів.
«За останні два роки ми зробили великомасштабні інвестиції в ініціативи, спрямовані на підтримку довгострокового зростання, – йдеться в заяві Крістіансена. – У 2020 році ми почали бачити переваги цього, особливо в галузі електронної комерції та інноваційних продуктів».
Нагадаємо: у вересні минулого року компанія Lego заявила, що з 2021 року відмовиться від поліетиленових пакетів для упаковки кубиків і перейде на паперові.