Обсяг світового ринку смартфонів в четвертому кварталі 2020 року склав 394,6 млн штук, збільшившись на 8% порівняно з трь тома попередніми місяцями, але скоротившись на 1,6% в річному численні. Про це свідчать дані аналітичної компанії Counterpoint Research, на які посилається DailyComm.
Найбільшим виробником смартфонів у глобальному масштабі стала Apple, на яку припало 21% поставок в жовтні-грудні 2020 року. Американська компанія посіла перше місце завдяки «винятковими показниками серії iPhone 12 з підтримкою 5G-мереж», наголошується в дослідженні.
Однак за підсумками всього 2020 року перше місце на ринку зберегла Samsung з часткою 19%. Рік тому аналогічний показник південнокорейського виробника склав 16%.
Трійку лідерів за підсумками жовтня-грудня замкнула Xiaomi, на яку припало близько 11% відвантажень смартфонів у глобальному масштабі.
Слідом розташувалася тріо інших виробників з Китаю: Oppo (9%), Huawei (8%, з урахуванням продажів телефонів Honor) і Vivo (8%).
У Північній Америці Apple залишилася найпопулярнішим брендом на ринку смартфонів – в четвертому кварталі 2020 року продажі iPhone склали 65% від сумарних у регіоні. У топ-3 брендів на північноамериканському ринку смартфонів також увійшли Samsung і LG з результатами в 16% і 9% відповідно.
В Європі Apple також розташувалася на першому місці за продажами смартфонів за підсумками четвертого кварталу 2020 року. Частка американської корпорації в цьому регіоні становила 31% проти 28% у Samsung і 14% у Xiaomi.
В Азії на перше місце піднялася компанія Vivo, її частка виявилася такою ж, як у Apple, – 15%. На третій позиції знаходиться Xiaomi (14%), на четвертій – Oppo (13%), на п'ятій – Huawei / Honor (12%).
У Латинській Америці Samsung і раніше домінує – в четвертому кварталі частка компанії там досягла 37%. У трійку найкращих потрапили компанії Motorola (18%) і Xiaomi (7%). Apple віддано четверте місце (6%), Xiaomi – п'ята (5%).
Згідно з розрахунками експертів Strategy Analytics, обсяг світового ринку смартфонів в 2020 році скоротився на 7%. Apple зберегла лідерство і збільшила свій внесок в грошовому вираженні. Samsung за підсумками року знову виявилася другою, але її ринкова частка зменшилася. Huawei зайняла третю сходинку, але істотно втратила в частці.
Далі йдуть Xiaomi, Vivo, Transsion, Realme і OnePlus, які в минулому році збільшили смартфонну виручку. Разом з тим по багатьом іншим брендам аналітики Strategy Analytics зареєстрували зниження.