Apple зберегла лідерство на ринку смартфонів завдяки продажам iPhone 12 – аналітики
Обсяг світового ринку смартфонів в 2020 році скоротився на 7% через проблеми з виробництвом

Обсяг світового ринку смартфонів в четвертому кварталі 2020 року склав 394,6 млн штук, збільшившись на 8% порівняно з трь тома попередніми місяцями, але скоротившись на 1,6% в річному численні. Про це свідчать дані аналітичної компанії Counterpoint Research, на які посилається DailyComm.
Найбільшим виробником смартфонів у глобальному масштабі стала Apple, на яку припало 21% поставок в жовтні-грудні 2020 року. Американська компанія посіла перше місце завдяки «винятковими показниками серії iPhone 12 з підтримкою 5G-мереж», наголошується в дослідженні.
Однак за підсумками всього 2020 року перше місце на ринку зберегла Samsung з часткою 19%. Рік тому аналогічний показник південнокорейського виробника склав 16%.
Трійку лідерів за підсумками жовтня-грудня замкнула Xiaomi, на яку припало близько 11% відвантажень смартфонів у глобальному масштабі.
Слідом розташувалася тріо інших виробників з Китаю: Oppo (9%), Huawei (8%, з урахуванням продажів телефонів Honor) і Vivo (8%).
У Північній Америці Apple залишилася найпопулярнішим брендом на ринку смартфонів – в четвертому кварталі 2020 року продажі iPhone склали 65% від сумарних у регіоні. У топ-3 брендів на північноамериканському ринку смартфонів також увійшли Samsung і LG з результатами в 16% і 9% відповідно.
В Європі Apple також розташувалася на першому місці за продажами смартфонів за підсумками четвертого кварталу 2020 року. Частка американської корпорації в цьому регіоні становила 31% проти 28% у Samsung і 14% у Xiaomi.
В Азії на перше місце піднялася компанія Vivo, її частка виявилася такою ж, як у Apple, – 15%. На третій позиції знаходиться Xiaomi (14%), на четвертій – Oppo (13%), на п'ятій – Huawei / Honor (12%).
У Латинській Америці Samsung і раніше домінує – в четвертому кварталі частка компанії там досягла 37%. У трійку найкращих потрапили компанії Motorola (18%) і Xiaomi (7%). Apple віддано четверте місце (6%), Xiaomi – п'ята (5%).
Згідно з розрахунками експертів Strategy Analytics, обсяг світового ринку смартфонів в 2020 році скоротився на 7%. Apple зберегла лідерство і збільшила свій внесок в грошовому вираженні. Samsung за підсумками року знову виявилася другою, але її ринкова частка зменшилася. Huawei зайняла третю сходинку, але істотно втратила в частці.
Далі йдуть Xiaomi, Vivo, Transsion, Realme і OnePlus, які в минулому році збільшили смартфонну виручку. Разом з тим по багатьом іншим брендам аналітики Strategy Analytics зареєстрували зниження.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].