Американська Tesla Inc починає втрачати контроль над найважливішими ринками на тлі просування іншими великими автовиробниками-конкурентами своїх моделей електромобілів, пише Інтерфакс з посиланням на The Wall Street Journal.
Згідно зі свіжими ринковими даними, в США частку ринку у Tesla відвойовує Ford Motor, яка недавно випустила свій перший електричний кросовер Mustang Mach-E. У Європі, на найбільшому в світі ринку електрокарів, німецький автоконцерн Volkswagen обігнав Tesla в минулому році. На інших ринках, таких як Азія, Tesla поки шо зберігає і навіть збільшує свою частку.
На частку фордівського Mustang Mach-E, який отримав схвальні відгуки, припало 12% всіх електрокарів, поставлених в США в минулому місяці, свідчать дані аналітичного агентства Motor Intelligence. При цьому частка Tesla на ринку скоротилася до 69% у лютому з 79% за весь минулий рік.
Покупці в Західній Європі в 2020 році зареєстрували близько 98 000 машин Tesla, що на 11% нижче за показник 2019 року, тоді як загальна кількість зареєстрованих електромобілів зросла більш ніж удвічі, за даними Schmidt Automotive Research.
Частка Tesla на ринку знизилася до 13% у 2020 році з 31% роком раніше.
Очевидно, що Tesla незабаром зіткнеться з посиленням конкуренції. Такі компанії, як Volkswagen і General Motors, вкладають мільярди доларів в розширення своїх лінійок електромобілів. Скорочення ринкової частки Tesla в США і в Європі може свідчити про те, що конкурентна боротьба починає посилюватися, зазначає WSJ.
Японський автовиробник Honda Motor планує в 2024 модельному році вивести на американський ринок два повністю електричних кросовера, а також незабаром запропонує гібридні версії своїх найпопулярніших моделей. Один з кросоверів буде випускатися під маркою Honda, другий – під маркою Acura. Обидві моделі будуть розроблені в партнерстві з GM.
У вересні Honda і GM підписали протокол про наміри щодо створення альянсу в Північній Америці, який може включати співпрацю в сфері закупівель і загальних транспортних платформ.
Однак бізнес Tesla продовжує рости, пише WSJ. У минулому році компанія продала майже півмільйона автомобілів по всьому світу, що більш ніж на третину перевищує показник 2019 року, і вона має намір прискорити темпи зростання в 2021 році.
У 2020 році продажі Tesla в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні зросли майже втричі порівняно з попереднім роком на тлі збільшення виробництва на її заводі в Шанхаї. Завдяки цьому попиту частка Tesla в загальносвітовому обсязі продажів електромобілів залишилася практично незмінною і склала близько 22% в 2020 році.