Tesla втрачає контроль над найважливішими ринками через активність конкурентів
Вона стрімко втрачає позиції в Європі, але все ще успішно нарощує частку в Азії

Американська Tesla Inc починає втрачати контроль над найважливішими ринками на тлі просування іншими великими автовиробниками-конкурентами своїх моделей електромобілів, пише Інтерфакс з посиланням на The Wall Street Journal.
Згідно зі свіжими ринковими даними, в США частку ринку у Tesla відвойовує Ford Motor, яка недавно випустила свій перший електричний кросовер Mustang Mach-E. У Європі, на найбільшому в світі ринку електрокарів, німецький автоконцерн Volkswagen обігнав Tesla в минулому році. На інших ринках, таких як Азія, Tesla поки шо зберігає і навіть збільшує свою частку.
На частку фордівського Mustang Mach-E, який отримав схвальні відгуки, припало 12% всіх електрокарів, поставлених в США в минулому місяці, свідчать дані аналітичного агентства Motor Intelligence. При цьому частка Tesla на ринку скоротилася до 69% у лютому з 79% за весь минулий рік.
Покупці в Західній Європі в 2020 році зареєстрували близько 98 000 машин Tesla, що на 11% нижче за показник 2019 року, тоді як загальна кількість зареєстрованих електромобілів зросла більш ніж удвічі, за даними Schmidt Automotive Research.
Частка Tesla на ринку знизилася до 13% у 2020 році з 31% роком раніше.
Очевидно, що Tesla незабаром зіткнеться з посиленням конкуренції. Такі компанії, як Volkswagen і General Motors, вкладають мільярди доларів в розширення своїх лінійок електромобілів. Скорочення ринкової частки Tesla в США і в Європі може свідчити про те, що конкурентна боротьба починає посилюватися, зазначає WSJ.
Японський автовиробник Honda Motor планує в 2024 модельному році вивести на американський ринок два повністю електричних кросовера, а також незабаром запропонує гібридні версії своїх найпопулярніших моделей. Один з кросоверів буде випускатися під маркою Honda, другий – під маркою Acura. Обидві моделі будуть розроблені в партнерстві з GM.
У вересні Honda і GM підписали протокол про наміри щодо створення альянсу в Північній Америці, який може включати співпрацю в сфері закупівель і загальних транспортних платформ.
Однак бізнес Tesla продовжує рости, пише WSJ. У минулому році компанія продала майже півмільйона автомобілів по всьому світу, що більш ніж на третину перевищує показник 2019 року, і вона має намір прискорити темпи зростання в 2021 році.
У 2020 році продажі Tesla в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні зросли майже втричі порівняно з попереднім роком на тлі збільшення виробництва на її заводі в Шанхаї. Завдяки цьому попиту частка Tesla в загальносвітовому обсязі продажів електромобілів залишилася практично незмінною і склала близько 22% в 2020 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].