«Терра Фуд» у 2020 році охопила 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України

Також компанія досягла 37,7% у виробництві рослинно-вершкових сумішей

фото: pexels.com

За підсумками 2020 року компанія Terra Food охопила 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України. Також компанія досягла 37,7% у виробництві рослинно-вершкових сумішей, що майже на 4 процентних пункти перевищує аналогічний показник торік. Про це повідомляється у пресрелізі компанії.

За підсумками 2020 року частка компанії у виробництві рослинно-вершкових сумішей досягла 37,7%, що майже на 4 процентних пункти перевищує аналогічний показник 2019 року. Посилаючись на дані порталу infagro компаіня зазначає, що ринок рослинно-вершкових сумішей за підсумками року «просів» на 8,5%.

За підсумками 2020 року «Терра Фуд» зберігає лідерство у виробництві масла (12,2% ринку на кінець 2020 року), і це на тлі скорочення обсягів ринку в цілому у даному сегменті (на 3,5%). Продукцію «Терра Фуд» в цій категорії забезпечують потужності Тульчинського маслосирзаводу, на якому виготовляється масло під ТМ «Ферма» та ТМ Premialle.

У виробництві плавлених сирів «Терра Фуд» має частку ринку 32,7%. Продукція в цьому сегменті представлена ТМ «Ферма», ТМ «Золотий резерв», ТМ «Тульчинка».

Також «Терра Фуд» охоплює 12,4% всього експортного ринку молочних компаній України. Зокрема, компанія лідирує в експорті спредів (37%), а також займає 21,8% ринку плавленого сиру і 11,2% – з незбираного молока.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS