Експерти в області конфіденційності в інтернеті компанії pCloud проаналізували ринок додатків і з'ясували, які з них вимагають найбільше інформації в обмін на їх використання. Завдяки новим міткам конфіденційності Apple, представлені в App Store, вони визначили, які програми передають більшу частину особистих даних користувачів третім сторонам, а які збирають найбільше для власної вигоди.
Безперечним лідером антирейтингу став Instagram. Додаток ділиться 79% ваших даних, включаючи історію переглядів і особисту інформацію, з іншими користувачами в мережі.
На другому місці Facebook, який віддає 57% ваших даних, в той час, як LinkedIn і Uber Eats – по 50%. Фактично, коли справа доходить до додатків для їжі, Just Eat, Grubhub і My McDonald's – єдині три в дослідженні, які взагалі нічого не віддають третім сторонам, натомість використовують дані користувачів для відстежування місцеположення і власних маркетингових потреб.
Кожного разу, коли особа шукає певне відео на YouTube, 42% її особистих даних відправляється в інше місце. Ці дані використовуються для інформування про типи реклами, яку людина буде бачити до і під час відео, а також про продаж брендам, які будуть націлені на цю особу на інших платформах соціальних мереж.
Експерти також назвали додатки, які є найбезпечнішими в плані передачі особистих даних третім сторонам. До найбезпечніших віднесли: Signal, Clubhouse, Netflix, Microsoft Teams, Google Classroom, Shazam, Etsy, Skype, Telegram, Bohoo та інші.
Більше про те, хто, як та якою мірою «шпигує» за користувачами в мережі читайте в матеріалі Mind «Шпигунські пристрасті: як полюють за даними українців популярні застосунки та спецслужби».