Ніякої приватності: Instagram та Facebook найбільше діляться особистими даними користувачів
Instagram ділиться 79% даних користувачів з третіми сторонами для цільової реклами

Експерти в області конфіденційності в інтернеті компанії pCloud проаналізували ринок додатків і з'ясували, які з них вимагають найбільше інформації в обмін на їх використання. Завдяки новим міткам конфіденційності Apple, представлені в App Store, вони визначили, які програми передають більшу частину особистих даних користувачів третім сторонам, а які збирають найбільше для власної вигоди.
Безперечним лідером антирейтингу став Instagram. Додаток ділиться 79% ваших даних, включаючи історію переглядів і особисту інформацію, з іншими користувачами в мережі.
На другому місці Facebook, який віддає 57% ваших даних, в той час, як LinkedIn і Uber Eats – по 50%. Фактично, коли справа доходить до додатків для їжі, Just Eat, Grubhub і My McDonald's – єдині три в дослідженні, які взагалі нічого не віддають третім сторонам, натомість використовують дані користувачів для відстежування місцеположення і власних маркетингових потреб.

Кожного разу, коли особа шукає певне відео на YouTube, 42% її особистих даних відправляється в інше місце. Ці дані використовуються для інформування про типи реклами, яку людина буде бачити до і під час відео, а також про продаж брендам, які будуть націлені на цю особу на інших платформах соціальних мереж.
Експерти також назвали додатки, які є найбезпечнішими в плані передачі особистих даних третім сторонам. До найбезпечніших віднесли: Signal, Clubhouse, Netflix, Microsoft Teams, Google Classroom, Shazam, Etsy, Skype, Telegram, Bohoo та інші.

Більше про те, хто, як та якою мірою «шпигує» за користувачами в мережі читайте в матеріалі Mind «Шпигунські пристрасті: як полюють за даними українців популярні застосунки та спецслужби».
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].