Український сервіс доставки овочів та фруктів OVO оголосив про залучення $150 000 pre-seed інвестицій. У стартап вклалися фонд TA Ventures і клуб приватних інвесторів ICLUB. Про це повідомляє видання Vector з посиланням на пресслужбу компанії.
Повідомляється, що угода відбулася ще у 2020 році.
«OVO – компанія з унікальною моделлю. Команда взяла краще від моделі HelloFresh і додала в неї доставку протягом години. Фокус OVO – продукти, за якими ми найчастіше ходимо в магазин біля будинку або супермаркет. Всього за кілька місяців після інвестиції команда збільшила місячну виторг в 5 разів і відкрила перший дарк-стор (магазин без покупців, тобто склад, схожий торговий зал звичайного супермаркету, у якому збирають онлайн-замовлення – Mind)», – розповів партнер TA Ventures Олег Маленков.
Стартап хоче стати лідером ринку доставки свіжих фруктів і овочів до кінця 2021 року. Також в планах відкрити кілька «дарк-сторів» по Києву. Для цього до кінця березня планують залучити інвестиції в рамках ще одного раунду.
Раніше повідомлялося, що компанія залучила ангельські інвестиції від Fedoriv Group. Суму угоди не розкрили. Завдяки вкладенням побудували новий бренд OVO (раніше – «Київ Овочі»), провели перезапуск IT-інфраструктури та запустили рекламну кампанію. Після цього вкладення сервіс привернув увагу представників фонду TA Ventures.