Український сервіс доставки овочів та фруктів OVO залучив $150 000 інвестицій
У стартап вклалися фонд TA Ventures і клуб приватних інвесторів ICLUB

Український сервіс доставки овочів та фруктів OVO оголосив про залучення $150 000 pre-seed інвестицій. У стартап вклалися фонд TA Ventures і клуб приватних інвесторів ICLUB. Про це повідомляє видання Vector з посиланням на пресслужбу компанії.
Повідомляється, що угода відбулася ще у 2020 році.
«OVO – компанія з унікальною моделлю. Команда взяла краще від моделі HelloFresh і додала в неї доставку протягом години. Фокус OVO – продукти, за якими ми найчастіше ходимо в магазин біля будинку або супермаркет. Всього за кілька місяців після інвестиції команда збільшила місячну виторг в 5 разів і відкрила перший дарк-стор (магазин без покупців, тобто склад, схожий торговий зал звичайного супермаркету, у якому збирають онлайн-замовлення – Mind)», – розповів партнер TA Ventures Олег Маленков.
Стартап хоче стати лідером ринку доставки свіжих фруктів і овочів до кінця 2021 року. Також в планах відкрити кілька «дарк-сторів» по Києву. Для цього до кінця березня планують залучити інвестиції в рамках ще одного раунду.
Раніше повідомлялося, що компанія залучила ангельські інвестиції від Fedoriv Group. Суму угоди не розкрили. Завдяки вкладенням побудували новий бренд OVO (раніше – «Київ Овочі»), провели перезапуск IT-інфраструктури та запустили рекламну кампанію. Після цього вкладення сервіс привернув увагу представників фонду TA Ventures.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].