Карантинні обмеження вплинули на споживацькі звички 63% українців – дослідження

Найбільший вплив спостерігається на вікову категорію «понад 60 років»

Фото: Artem Beliaikin/Pexels

Карантинні обмеження, запроваджені з весни 2020 року, вплинули на споживацькі звички 63% українців. Про це свідчать результати дослідження компанії «Делойт» в Україні.

Керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції компанії «Делойт» в Україні Олександр Ямпольський зазначив, що найбільший вплив карантину на споживацькі звички спостерігається на вікову категорію «понад 60 років», а найменший – на групу «16-25 років».

Відтак у 2020 році 39% українців скоротили частоту здійснення покупок офлайн та 30% зменшили розміри витрат в офлайн-магазинах. Тоді як 18% опитуваних збільшили частоту онлайн-покупок та 22% збільшили обсяг витрат на такі покупки.

Крім цього, у 2020 році 66% українців скоротили витрати на алкогольні напої та 64% стали рідше відвідувати ресторани і бари. 31% респондентів відзначили, що стали витрачати більше коштів на лікарські засоби.

Партнерка «Делойт» з аудиту галузі ритейлу та оптової дистрибуції Ольга Шамрицька зазначила, що у 2020 році понад 50% опитуваних продовжували купувати офлайн продукти харчування, алкогольні напої та лікарські засоби, більш ніж половина опитуваних купували в інтернеті косметику, парфумерію, побутову техніку, електротехніку, дитячі товари та іграшки. Найбільше українці минулоріч економили на купівлі одягу, взуття, косметики, парфумерії, товарів домашнього вжитку та побутовій хімії.

За результатами дослідження було виявлено, що 25% українців купують товари місцевого виробництва, навіть, якщо ціна на них вище; 56% респондентів відповіли, що знають та купують товари з позначкою «made in Ukraine».

Також було виявлено, що 40% українців не почуваються комфортно, здійснюючи покупки офлайн, кожен другий хвилюється за збереження своїх даних під час покупок в інтернеті. При цьому, 32% опитуваних планують впродовж наступних 1-2 років збільшити кількість онлайн-покупок, а 20% планують скоротити кількість покупок офлайн.

Раніше Mind розповідав, як успішно реалізовувати харчові продукти на Amazon та що потрібно знати, щоб вийти на міжнародний ринок.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS