Італійський модний дім Gucci випустив цифрові кросівки, які можна купити і приміряти в двох додатках.Це колаборація з білоруською компанією Wanna, яка спеціалізується на створенні AR-технологій (технологій доповненої реальності) для цифрової примірки взуття і годинників, пише видання Business of Fashion, на яке посилається TJournal.
У додатку Gucci пара таких кросівок буде коштувати $11,99, в додатку Wanna Kiks – $8,99.
Дизайн яскраво-зелених кросівок з рожевими і блакитними деталями розробив креативний директор модного дому Алессандро Мікеле. Бренд раніше працював з Wanna над оцифруванням свого каталогу кросівок для віртуальних примірок. Розробками компанії також користуються Reebok, Farfetch, Puma і Snapchat.
Генеральний директор Wanna Сергій Архангельський заявив, що впевнений в ринку цифрової моди. Він вважає, що технології доповненої реальності будуть і далі інтегрувати в онлайн-магазини торговельних марок і роздрібних продавців.
«Через п'ять або десять років чималу частину доходів модним брендам будуть приносити цифрові товари. Наша мета як компанії полягає в тому, щоб фактично замінити фотографії продуктів чимось більш привабливим і наближеним до шопінгу в офлайні», – сказав Архангельський.
Нагадаємо, Balenciaga випустила відеогру, в якій представила свою наступну колекцію одягу.
Тим часом Nike представила нову модель кросівок, які можна одягати без допомоги рук.