Серед усіх економічних видань найбільше бізнесмени й ТОП-менеджери довіряють Mind та «Економічній правді». Сайт Mind читає кожен четвертий – 24% опитаних, ЕП – 29%.
Такими є результати опитування PR-агенції PointeR Agency серед власників бізнесів і ТОП-менеджменту компаній, проведений, щоб визначити через які канали вони отримують інформацію та яким ЗМІ довіряють.
Перші позиції належать загальнонаціональним виданням таким, як «ЛІГА» з результатом 52,7%, «НВ» – 49,1%, «Українська правда» – 43,6%, BBC Ukraine – 36,4%.
«За час пандемії звички та джерела отримання інформації управлінців бізнесу особливо не змінились. Проте деякі респонденти зазначили, що стали звертати більше уваги на достовірність інформації та зменшили кількість контенту, що споживають», – зазначила управляючий партнер PointeR Agency Олеся Стойко.
70,9% респондентів приділяють увагу закордонним ЗМІ. Найпопулярнішими є BBC – 43,6%, New York Times – 28,2%, CNN – 25,6%, the Economist – 23,1% та Bloomberg – 17,9%.
83,6% очільників компаній цікавляться актуальними новинами та переглядають їх мінімум один раз на день. Таких, що зовсім не звертають увагу на інформаційний фон – всього 3,6%.
Результати опитування показали, що ТОП-менеджери надають перевагу тим джерелам, з яких отримати інформацію можна швидко та з будь-якого місця. Фейсбук зазначили 81,8%, новинні сайти – 69,1%, телеграм-канали – 65,5%, телебачення та друковані ЗМІ отримали всього по 5,5% голосів, радіо – 3,6%.