У 2020 році реєстрація нових дизельних автобусів в Європейському союзі (ЄС) скоротилася на 27,1% до 20 458 одиниць. Таким чином, ринкова частка дизельного палива в цьому сегменті скоротилась до 72,9% в порівнянні з 82,4% у 2019 році. Про це свідчать дані Асоціації європейських автовиробників (ACEA).
Продажі нових дизельних автобусів в Іспанії знизилися на 46,2%, в Італії – на 26,6%, у Франції – на 21,9% і в Німеччині – на 15,9%.
Норвегія прозвітувала, що торік падіння продажів дизельних автобусів склало 47,4%. У 2020 році в країні було продано 1044 таких транспортних засобів автомобіля в порівнянні з 1983 роком раніше. У Великобританії продажі скоротились на 34,7%, з 6479 одиниць у 2019 році – до 6231 у 2020 році.
Минулого року в ЄС було зареєстровано всього шість автобусів з бензиновим двигуном, всі з них – в Угорщині.
Реєстрація нових електробусів в ЄС збільшилася у 2020 році на 18,4%, з 1448 одиниць у 2019 році до 1714. Їх ринкова частка досягла 6,1%. Найбільше електричних автобусів було продано в Нідерландах (446). Далі слідують Німеччина (388) і Польща (200). На ці країни разом припадає понад 60% від загального обсягу продажів електробусів в ЄС.
Гібридні автобуси збільшили свою частку ринку з 5,7% у 2019 році до 9,5% у 2020 році.