У 2020 році продажі дизельних автобусів в ЄС скоротились на понад 27%
Торік в ЄС було зареєстровано всього шість нових автобусів з бензиновим двигуном, всі їх закупила Угорщина

У 2020 році реєстрація нових дизельних автобусів в Європейському союзі (ЄС) скоротилася на 27,1% до 20 458 одиниць. Таким чином, ринкова частка дизельного палива в цьому сегменті скоротилась до 72,9% в порівнянні з 82,4% у 2019 році. Про це свідчать дані Асоціації європейських автовиробників (ACEA).

Продажі нових дизельних автобусів в Іспанії знизилися на 46,2%, в Італії – на 26,6%, у Франції – на 21,9% і в Німеччині – на 15,9%.
Норвегія прозвітувала, що торік падіння продажів дизельних автобусів склало 47,4%. У 2020 році в країні було продано 1044 таких транспортних засобів автомобіля в порівнянні з 1983 роком раніше. У Великобританії продажі скоротились на 34,7%, з 6479 одиниць у 2019 році – до 6231 у 2020 році.
Минулого року в ЄС було зареєстровано всього шість автобусів з бензиновим двигуном, всі з них – в Угорщині.

Реєстрація нових електробусів в ЄС збільшилася у 2020 році на 18,4%, з 1448 одиниць у 2019 році до 1714. Їх ринкова частка досягла 6,1%. Найбільше електричних автобусів було продано в Нідерландах (446). Далі слідують Німеччина (388) і Польща (200). На ці країни разом припадає понад 60% від загального обсягу продажів електробусів в ЄС.
Гібридні автобуси збільшили свою частку ринку з 5,7% у 2019 році до 9,5% у 2020 році.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].