У загальній структурі продажів Vodafone Retail збільшив частку онлайн до 20%. Про це стало відомо за результатами пресконференції.
«Карантинні обмеження суттєво змінили ринок. У 2020 році ми сфокусувалися на продажах через наш інтернет-магазин: розширили асортимент, вдосконалили роботу з сервісами доставки, оптимізували низку внутрішніх бізнес-процесів – приділили максимум уваги поліпшенню клієнтського досвіду при користуванні нашим інтернет-магазином. Як результат – частка онлайн-покупок за рік виросла до 20%», – коментує Олена Мироненко, директор Vodafone Retail.
Зазначається, що зростання онлайн продажів спостерігалося не тільки в містах-мільйонниках, але і в невеликих населених пунктах, що пов'язано зі стрімким розширенням географії 4G покриття Vodafone по всій Україні.
Мироненко додала, що Vodafone Retail має 5% ринку.