Vodafone Retail продає 20% товарів онлайн
Ритейлер має 5% ринку

У загальній структурі продажів Vodafone Retail збільшив частку онлайн до 20%. Про це стало відомо за результатами пресконференції.
«Карантинні обмеження суттєво змінили ринок. У 2020 році ми сфокусувалися на продажах через наш інтернет-магазин: розширили асортимент, вдосконалили роботу з сервісами доставки, оптимізували низку внутрішніх бізнес-процесів – приділили максимум уваги поліпшенню клієнтського досвіду при користуванні нашим інтернет-магазином. Як результат – частка онлайн-покупок за рік виросла до 20%», – коментує Олена Мироненко, директор Vodafone Retail.
Зазначається, що зростання онлайн продажів спостерігалося не тільки в містах-мільйонниках, але і в невеликих населених пунктах, що пов'язано зі стрімким розширенням географії 4G покриття Vodafone по всій Україні.
Мироненко додала, що Vodafone Retail має 5% ринку.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].