Fiat в партнерстві з Google випустив спеціальні версії кросоверів Fiat 500 – Fiat 500, 500X і MPV – з елементами дизайну Google, пише vc.ru.
У всіх трьох моделей є значки Hey Google на колісних арках і вишиті емблеми на сидіннях. Як стверджує Fiat, це перший раз, коли автовиробник розміщує емблему іншої компанії на автомобілі.
Всі три автомобілі оснащені сенсорними екранами з вбудованим голосовим помічником Google і пропонують деякі унікальні функції завдяки інтеграції з сервісом Fiat Mopar Connect.
Наприклад, власники автомобіля зможуть перевіряти інформацію про свій автомобіль через смартфон або Google Nest Hub – відстежувати місце розташування автомобіля і його поїздки.
Також власник автомобіля отримає повідомлення, якщо хтось намагається викрасти машину, або вона залишає визначену ділянку або перевищує задану швидкість.
Fiat 500 будуть доступні в десяти країнах: у Великобританії, Франції, Іспанії, Німеччині, Італії, Австрії, Швейцарії, Бельгії, Нідерландах і Польщі.
За даними AutoExpress, ціни у Великобританії починаються від 16 000 фунтів ($22 000) за хетчбек і 18 600 фунтів ($25 600) за кабріолет.
Нагадаємо, BMW представила свій перший електричний седан i4 – до 2025 року компанія збирається продавати два мільйони електромобілів.