Fiat представив лінійку автомобілів Hey Google
Машини, оснащені унікальними функціями, продаватимуться в 10-ти країнах

Fiat в партнерстві з Google випустив спеціальні версії кросоверів Fiat 500 – Fiat 500, 500X і MPV – з елементами дизайну Google, пише vc.ru.
У всіх трьох моделей є значки Hey Google на колісних арках і вишиті емблеми на сидіннях. Як стверджує Fiat, це перший раз, коли автовиробник розміщує емблему іншої компанії на автомобілі.
Всі три автомобілі оснащені сенсорними екранами з вбудованим голосовим помічником Google і пропонують деякі унікальні функції завдяки інтеграції з сервісом Fiat Mopar Connect.
Наприклад, власники автомобіля зможуть перевіряти інформацію про свій автомобіль через смартфон або Google Nest Hub – відстежувати місце розташування автомобіля і його поїздки.
Також власник автомобіля отримає повідомлення, якщо хтось намагається викрасти машину, або вона залишає визначену ділянку або перевищує задану швидкість.
Fiat 500 будуть доступні в десяти країнах: у Великобританії, Франції, Іспанії, Німеччині, Італії, Австрії, Швейцарії, Бельгії, Нідерландах і Польщі.
За даними AutoExpress, ціни у Великобританії починаються від 16 000 фунтів ($22 000) за хетчбек і 18 600 фунтів ($25 600) за кабріолет.
Нагадаємо, BMW представила свій перший електричний седан i4 – до 2025 року компанія збирається продавати два мільйони електромобілів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].