Незалежний арбітр зобов'язав Uber виплатити $1,1 млн сліпій пасажирці після того, як водії сервісу 14 разів відмовили їй у поїздці, повідомляє TJournal з посиланням на Business Insider.
56-річна мешканка Каліфорнії Ліза Ірвінг розповіла виданню, що водії сервісу Uber у 2016 та 2017 роках 14 разів відмовляли їй у поїздці – вони не хотіли перевозити її разом з собакою-поводирем. Жінка скаржилася в Uber, але це не допомогло, уточнили її адвокати, і в 2018 році вона звернулася з позовом до компанії.
За кожен з 14 випадків відмови в поїздці Ірвінг і її адвокати вимагали відшкодувати збитки в розмірі від $4000 до $25 000.
Uber висловив категоричну незгоду і підкреслив, що не може нести відповідальність за дискримінацію з боку водіїв. Верховний суд Сан-Франциско виніс рішення на користь потерпілої.
Відповідно до Закону про американців з обмеженими можливостями, собака-поводир повинна мати можливість переміщатися всюди, куди може піти сліпа людина, тому водії не мали права відмовляти жінці в перевезенні. Арбітр також спростував позицію компанії про те, що вона не несе відповідальності за поведінку водіїв, з огляду на їх статус контрагентів.
Жінка отримала компенсацію за збиток на загальну суму $324 000, і додатково $805 000 за гонорари адвокатам та інші судові витрати. Це найбільша у своєму роді компенсація за арбітражним рішенням, заявили адвокати Ірвінг.
Нагадаємо, клієнти Uber в Лондоні тепер мають можливість обирати між електромобілем і звичайним авто.