Витрати на обслуговування Tesla Model 3 в якості таксі нижчі, ніж для автомобілів з ДВЗ

Власники таксопарків першими розгледіли в цьому суттєву вигоду

фото DR

Класичні жовті кеби-таксі Нью-Йорка все частіше стають електричними – таксисти і власники автопарків бачать вигоду в переході на новий транспорт, який, як виявилося, вимагає менше витрат на техобслуговування, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.

Cедан Tesla Model 3 – перша повністю електрифікована модель в таксопарку компанії Yellow Cab of Columbus, що працює на східному узбережжі США з 1928 року. З жовтня 2019 року перші десять електромобілів пройшли процес сертифікації, а через рік з'явилися на дорогах міста.

Савас Цітірідіс, президент United Taxi Management NY, розгледів потенціал електричних таксі і оголосив, що його компанія почала збільшувати парк електромобілів, закупивши ще кілька Tesla Model 3. Крім того, керівник встановив власну станцію зарядки для нових кебів.

В Європі електричні моделі в таксопарках зустрічаються частіше, ніж в Північній Америці, але й тут вони поступово починають завойовувати популярність в таксопарках. Сукупні витрати на підтримку автомобіля в робочому стані в разі Tesla Model 3 виявляються нижчими, ніж у звичайних таксі з ДВЗ.

Перший повністю електричний таксопарк з'явився в США в 2019 році. Він складається з одних Tesla Model 3 і діє на території штату Вісконсін.

Як повідомлялося, Tesla за останній рік збільшила обсяги поставок автомобілів удвічі.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS