Витрати на обслуговування Tesla Model 3 в якості таксі нижчі, ніж для автомобілів з ДВЗ
Власники таксопарків першими розгледіли в цьому суттєву вигоду

Класичні жовті кеби-таксі Нью-Йорка все частіше стають електричними – таксисти і власники автопарків бачать вигоду в переході на новий транспорт, який, як виявилося, вимагає менше витрат на техобслуговування, пише HighTech Plus з посиланням на Electrek.
Cедан Tesla Model 3 – перша повністю електрифікована модель в таксопарку компанії Yellow Cab of Columbus, що працює на східному узбережжі США з 1928 року. З жовтня 2019 року перші десять електромобілів пройшли процес сертифікації, а через рік з'явилися на дорогах міста.
Савас Цітірідіс, президент United Taxi Management NY, розгледів потенціал електричних таксі і оголосив, що його компанія почала збільшувати парк електромобілів, закупивши ще кілька Tesla Model 3. Крім того, керівник встановив власну станцію зарядки для нових кебів.
В Європі електричні моделі в таксопарках зустрічаються частіше, ніж в Північній Америці, але й тут вони поступово починають завойовувати популярність в таксопарках. Сукупні витрати на підтримку автомобіля в робочому стані в разі Tesla Model 3 виявляються нижчими, ніж у звичайних таксі з ДВЗ.
Перший повністю електричний таксопарк з'явився в США в 2019 році. Він складається з одних Tesla Model 3 і діє на території штату Вісконсін.
Як повідомлялося, Tesla за останній рік збільшила обсяги поставок автомобілів удвічі.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].