Одне з найбільших в світі новинних агентств Reuters запустить підписку на доступ до своїх матеріалів, пише vc.ru з посиланням на повідомлення компанії.
Reuters розраховує залучити професійну аудиторію на свій майданчик, готову платити $34,99 в місяць. Сайт дозволить безкоштовно дивитися п'ять матеріалів, а потім вимагатиме реєстрацію.
Коли зміни набудуть чинності, видання не уточнює.
Як пише The New York Times, стільки ж коштує цифрова підписка на Bloomberg, цифрова підписка на The Wall Street Journal обходиться в $38,99 на місяць, а на саму газету – $18,42 на місяць.
В Reuters зазначають, що новий сайт – «найбільша цифрова трансформація» видання за десятиліття.
Зараз близько половини виручки Reuters отримує від постачальника фінансової інформації Refinitiv. Крім цього видання отримує виручку від реклами на сайті – за власними даними, у нього 41 млн унікальних користувачів на місяць. Агентство також ліцензує відео, зображення і дані іншим медіакомпаніям.
Компанія також планує інвестувати в деякі напрямки, наприклад, юридичні новини, і запустити нові продукти, в тому числі інформаційні розсилки.