PayPal створить в Китаї внутрішній цифровий гаманець, орієнтований на транскордонні платежі

Фінтех-компанія не збирається конкурувати з місцевими гравцями Alipay і WeChat Pay за внутрішні платежі

фото www.flickr.com/photos/official-gates/28064553556

Найбільша дебетова електронна платіжна система PayPal оголосила про наміри створити в Китаї локальний гаманець, орієнтований на міжнародні платежі. Як повідомляє CNBC, у січні цього року американська фінансова компанія стала першою іноземною фірмою, на 100% володіє платіжною платформою в Китаї, але дотепер мовчала про свої плани.

Ханна Цю, генеральний директор PayPal в Китаї, зазначила, що компанія планує запустити внутрішній гаманець. Але замість того, щоб конкурувати з домінуючими місцевими гравцями Alipay і WeChat Pay за внутрішні платежі, PayPal зосередиться на міжнародних платежах.

«Наш майбутній бізнес в основному пов'язаний з транскордонними угодами… На нашому закордонному ринку більш як 377 млн індивідуальних користувачів і понад 20 млн корпоративних користувачів», – сказала Цю.

«У нас велика мережа таких користувачів. Що нам потрібно зробити, так це «побудувати міст», доставити гарну китайську продукцію за кордон і привезти хорошу зарубіжну продукцію назад в Китай», – додала вона.

Маючи разом понад мільярд користувачів, WeChat і Alipay домінують на внутрішньому ринку мобільних платежів Китаю. Ці програми дозволяють користувачам платити онлайн або в фізичних магазинах.

Цю наголосила, що PayPal не конкуруватиме з цими двома сервісами.

«У нас немає прямої конкуренції з місцевими платіжними компаніями. Замість цього ми активно з ними співпрацюємо. Я не перераховуватиму назви компаній, але у нас дуже глибоке співробітництво з деякими місцевими компаніями», – розповіла вона.

Нагадаємо:  PayPal Holdings заявила, що до 2040 року досягне нульового рівня викидів парникових газів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS