Компаніям, з якими АТ «Укрзалізниця» уклала угоди про постачання дизельного пального, не вигідно продавати його за старою ціною. Про це міністр інфраструктури Владислав Криклій заявив в інтерв’ю програмі «Мокрик По Живому».
«Їм вигідніше сплатити штрафи, відмовитись, ніж виконувати угоди, тому що собі в збиток вони не хочуть працювати. Це трапилось після того, як відому всім «трубу Медведчука» прикрили», – пояснив Криклій.
За словами міністра, арешт майна Медведчука і зокрема нафтопродуктопроводу мав опосередкований вплив на ситуацію з постачанням дизпалива для «Укрзалізниці», оскільки Медведчук був доволі потужним імпортером в Україну. Тепер кон'юнктура ринку почала змінюватися, що й вплинуло на вартість дизельних продуктів.
Криклій зазначив, що постачальники готові знову брати участь в тендерах та укладати угоди, однак за новими умовами. Також він повідомив, що «Укрзалізниця» вже знайшла технічне рішення, як забезпечити свої потреби у дизпаливі до завершення тендерних процедур та укладання нових угод.
Нагадаємо: 19 квітня «Укрзалізниця» повідомила, що має 2 контракти на постачання 10 000 тонн дизельного пального. Однак через відмову постачальників відвантажувати пальне за договорами компанія має запас дизельного пального лише на 4 доби.
19 лютого РНБО на засіданні ухвалила рішення про застосування санкцій до 19 юридичних та восьми фізичних осіб, серед яких народний депутат від ОПЗЖ Віктор Медведчук і його дружина Оксана Марченко. Обмеження ввели у зв'язку з розслідуванням СБУ щодо фінансування тероризму.
24 лютого Вищий антикорупційний суд наклав арешт на частину магістрального нафтопродуктопроводу «Самара – Західний напрямок». Її передали в управління Національного агентства з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів (АРМА). Новим управителем «Самара – Західний напрямок» стала «Укртранснафта».