WSJ дізналося, що Spotify слідом за Apple запровадить підписку на подкасти

Однак сервіс не планує стягувати плату або комісію з авторів - на відміну від Apple

фото DR

Spotify планує оголосити про запуск підписки на подкасти наступного тижня, пише vc.ru з посиланням на The Wall Street Journal.

Як стверджують джерела видання, знайомі з планами, Spotify не братиме плату з авторів за підключення і не планує стягувати комісію – сервіс дозволить авторам самим встановлювати ціни.

Spotify введе підписку слідом за Apple, яка анонсувала запуск цього нововведення у травні. Програма Apple для подкастерів коштує $19,99 на рік, у перший рік комісія для авторів складе 30% від доходів.

Також, за словами джерела, користувачі програми Spotify на iOS при оформленні підписки будуть перенаправлятися на інший сайт для оплати, що допоможе уникнути комісії Apple.

Spotify заявляє, що вітає конкуренцію, оскільки можливості аудіо величезні, а місце на ринку знайдеться для всіх. Директор з контенту Spotify Доун Острофф зазначила, що для інших компаній аудіо – побічний бізнес, а для Spotify – основна місія.

За даними дослідницької компанії eMarketer, у сервісу понад 2,2 млн подкастів. Spotify витратив понад $800 млн на купівлю подкастінгових компаній, писав Bloomberg.

У лютому 2019 року компанія купила студії Gimlet Media і Anchor, а потім – Parcast і Ringer. У 2020 році Spotify придбала ексклюзивні права на поширення подкасту Джо Рогана The Joe Rogan Experience і компанію для хостингу подкастів Megaphone.

У листопаді 2020 року сервіс провів опитування серед жителів США, щоб дізнатися думку про окрему підписку на подкасти за ціною від $3.

Як повідомлялося, Spotify купила конкурента Clubhouse, щоб впровадити його функції в свій додаток.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS