Spotify купила конкурента Clubhouse, щоб впровадити його функції в свій додаток

Spotify купила конкурента Clubhouse, щоб впровадити його функції в свій додаток

Музиканти, автори пісень та подкастів зможуть проводити в Spotify обговорення і спілкуватися з фанатами

Spotify купила конкурента Clubhouse, щоб впровадити його функції в свій додаток
spotify.com

Spotify оголосила про придбання розробника програми Locker Room компанії Betty Labs. У аудіочатах програми користувачі можуть в реальному часі обговорювати спорт., пише vc.ru.

Умови угоди Spotify не розголошує. У компанії додали, що допрацюють можливості Locker Room для ширшого кола користувачів. Завдяки купівлі Spotify представить спортивні, музичні та культурні програми і дозволить авторам спілкуватися з аудиторією, йдеться в повідомленні.

«Виконавці і фанати просили про формати живих виступів на Spotify, і ми дуже раді, що скоро ми зробимо їх доступними на нашій платформі для сотень мільйонів слухачів і мільйонів авторів», – заявив керівник відділу досліджень і розвитку компанії Густав Сьодерстрем.

Аналоги Clubhouse вже розробляють й інші великі компанії, наприклад, Facebook.

Як повідомлялося, Twitter почав тестувати свою аудіоплатформу Spaces в грудні 2020 року.

Нагадаємо, Telegram запустив в каналах голосові чати, в яких можна призначати спікерів.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло