Spotify купила конкурента Clubhouse, щоб впровадити його функції в свій додаток
Музиканти, автори пісень та подкастів зможуть проводити в Spotify обговорення і спілкуватися з фанатами

Spotify оголосила про придбання розробника програми Locker Room компанії Betty Labs. У аудіочатах програми користувачі можуть в реальному часі обговорювати спорт., пише vc.ru.
Умови угоди Spotify не розголошує. У компанії додали, що допрацюють можливості Locker Room для ширшого кола користувачів. Завдяки купівлі Spotify представить спортивні, музичні та культурні програми і дозволить авторам спілкуватися з аудиторією, йдеться в повідомленні.
«Виконавці і фанати просили про формати живих виступів на Spotify, і ми дуже раді, що скоро ми зробимо їх доступними на нашій платформі для сотень мільйонів слухачів і мільйонів авторів», – заявив керівник відділу досліджень і розвитку компанії Густав Сьодерстрем.
Аналоги Clubhouse вже розробляють й інші великі компанії, наприклад, Facebook.
Як повідомлялося, Twitter почав тестувати свою аудіоплатформу Spaces в грудні 2020 року.
Нагадаємо, Telegram запустив в каналах голосові чати, в яких можна призначати спікерів.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].