Голосова соцмережа Clubhouse відібрала перших фіналістів своєї програми підтримки для творців контенту Clubhouse Creator First і профінансує 50 проектів, пише vc.ru з посиланням на The Verge.
Кожен учасник буде отримувати від соцмережі по $5000 протягом трьох місяців, а також обладнання і творчу підтримку в створенні продукту. Якщо пілоти виявляться вдалими, Clubhouse може продовжити співпрацю.
Clubhouse заявила, що не отримає прав на аудіошоу. Мета програми – «підтримати нові голоси і розкрити їх творчий потенціал».
Соцмережа набрала популярність наприкінці січня, але вже в лютому кількість завантажень додатка стала знижуватися. За даними аналітичної компанії AppMagic, пік завантажень у світі припав на 14 лютого – 446 000, а вже 27 лютого – лише 335 000.
У квітні запущена в 2020 році соцмережа залучила інвестиції від Andreessen Horowitz, Tiger Global і DST Global. Тоді в Clubhouse говорили, що планують направити гроші в тому числі на програми, що дозволяють творцям контенту заробляти гроші. За словами джерел Reuters, інвестори могли оцінити компанію в $4 млрд.
Програми підтримки авторів існують і в інших соцмережах. Наприклад, влітку 2020 року в TikTok повідомляли про плани виділити на підтримку блогерів в різних країнах понад $2 млрд в найближчі три роки.
Нагадаємо, Цукерберг підтвердив запуск у Facebook подкастів, аудіокімнат та інших голосових функцій.