Великобританія заборонить рекламу шкідливої їжі в інтернеті і обмежить акції «два за ціною одного» на фастфуд і солодощі. Уряд опублікував відповідний законопроект для боротьби з поширенням ожиріння, пише vc.ruз посиланням на Bloomberg.
Уряд пропонує законодавчо заборонити рекламу шкідливої їжі на телебаченні до 21.00 і повністю заборонити її в інтернеті.
Ресторани і паби, де працюють понад 250 співробітників, зобов'язані будуть вказувати калорійність продуктів.
З квітня 2022 року в супермаркетах заборонять акції «два за ціною одного» на продукти з високим вмістом жиру, солі та цукру.
Також уряд розробить програму винагород за здоровий спосіб життя «Fit Miles».
Прем'єр-міністр Великобританії Борис Джонсон почав працювати над кампанією по боротьбі з ожирінням після того, як перехворів на коронавірус. Він звинувачує зайву вагу у важкому перебігу хвороби.
За даними міністерства охорони здоров'я Великобританії, кількість чоловіків з ожирінням зросла з 6% в 1980 році до 27% в 2019 році, жінок – з 9% до 29%.
Нагадаємо, в уряді заявили, що ожиріння – одна з найсерйозніших проблем охорони здоров'я Великобританії. Майже дві третини дорослого населення країни має зайву вагу.