Британська влада заборонить рекламу фаст-фуду і шкідливої їжі в інтернеті
Також уряд розробить програму винагород за здоровий спосіб життя

Великобританія заборонить рекламу шкідливої їжі в інтернеті і обмежить акції «два за ціною одного» на фастфуд і солодощі. Уряд опублікував відповідний законопроект для боротьби з поширенням ожиріння, пише vc.ruз посиланням на Bloomberg.
Уряд пропонує законодавчо заборонити рекламу шкідливої їжі на телебаченні до 21.00 і повністю заборонити її в інтернеті.
Ресторани і паби, де працюють понад 250 співробітників, зобов'язані будуть вказувати калорійність продуктів.
З квітня 2022 року в супермаркетах заборонять акції «два за ціною одного» на продукти з високим вмістом жиру, солі та цукру.
Також уряд розробить програму винагород за здоровий спосіб життя «Fit Miles».
Прем'єр-міністр Великобританії Борис Джонсон почав працювати над кампанією по боротьбі з ожирінням після того, як перехворів на коронавірус. Він звинувачує зайву вагу у важкому перебігу хвороби.
За даними міністерства охорони здоров'я Великобританії, кількість чоловіків з ожирінням зросла з 6% в 1980 році до 27% в 2019 році, жінок – з 9% до 29%.
Нагадаємо, в уряді заявили, що ожиріння – одна з найсерйозніших проблем охорони здоров'я Великобританії. Майже дві третини дорослого населення країни має зайву вагу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].