Соціальна мережа Clubhouse, в основі якої лежить голосове спілкування, минулого тижня відкрила свої двері для користувачів Android в дуже обмеженій кількості країн – США, Великобританії, Канаді, Австралії та Нової Зеландії. Наступного тижня клієнт Clubhouse для Android-пристроїв стане доступний користувачам соцмережі у всьому світі, передає TechCrunch.
У вівторок додаток для Android буде запущений в Японії, Бразилії та Росії; через три дні після того – в Нігерії та Індії, а в другій половині дня п'ятниці – у решті країн світу.
Спочатку Clubhouse був запущений як додаток тільки для iPhone минулого року. Додаток швидко завоював популярність і на початку цього року почав розробку програми для Android. Раніше цього місяця стартап заявив, що доступність на Android є найбільш затребуваною функцією продукту.
Глобальне розгортання Clubhouse на Android відбувається в той час, коли безліч технологічних компаній, включаючи Facebook, Twitter, Discord, Spotify, Reddit і Microsoft LinkedIn, або запустили свої аналогічні пропозиції, або оголосили про плани зробити це. «Клон» Twitter Clubhouse під назвою Spaces перетворився на одного з найбільших конкурентів соцмережі.
Видання зазначає, що додаток для Android потенційно може допомогти стартапу залучити більше користувачів. Проте користувачам все одно потрібно отримати запрошення, щоб підключитися до мережі, навіть якщо у них вже є додаток.
В Android-додатку Clubhouse наразі відсутній ряд функцій. Під час запуску минулого тижня користувачі не могли стежити за темою, створювати клуб або керувати ним, пов'язувати свої профілі в соціальних мережах, здійснювати платежі або змінювати ім'я профілю або ім'я користувача. Стартап заявив, що працює над додаванням функцій iOS в додаток для Android.
Нагадаємо: на початку травня Clubhouse оголосила, що почне платити авторам.