Японська корпорація Sony Group заявила, що витратить 2 трлн єн ($18,39 млрд) протягом наступних трьох років на стратегічні інвестиції, в тому числі на розширення передплатників на свої ігрові та розважальні послуги.
Як повідомляє CNBC, у заяві компанії говориться, що вона прискорить інвестиції в мобільні і онлайн-сервіси з метою збільшення числа споживачів, безпосередньо підключених до її послуг, зі 160 млн до 1 млрд осіб.
Оптимізуючи свій бізнес у сфері споживчої електроніки, Sony приділяє більше уваги фільмам, іграм та іншим можливостям, який вона продає через такі платформи, як ігрова консоль PlayStation.
PlayStation 5, випущена на основних ринках в листопаді користується високою популярністю. Однак глобальна нестача чипів означає, що Sony не може задовольнити попит на цей продукт, який вона хоче використовувати для заохочення завантаження онлайн-ігор і підписки на послуги з передплати. У фінансовому році, що почався 1 квітня, Sony планує випустити 14,8 млн консолей PlayStation 5.