Sony витратить $18,4 млрд на стратегічні інвестиції
Компанія приділяє все більше уваги не споживчій електроніці,а фільмам, іграм та іншим можливостям, який вона продає через такі платформи, як PlayStation

Японська корпорація Sony Group заявила, що витратить 2 трлн єн ($18,39 млрд) протягом наступних трьох років на стратегічні інвестиції, в тому числі на розширення передплатників на свої ігрові та розважальні послуги.
Як повідомляє CNBC, у заяві компанії говориться, що вона прискорить інвестиції в мобільні і онлайн-сервіси з метою збільшення числа споживачів, безпосередньо підключених до її послуг, зі 160 млн до 1 млрд осіб.
Оптимізуючи свій бізнес у сфері споживчої електроніки, Sony приділяє більше уваги фільмам, іграм та іншим можливостям, який вона продає через такі платформи, як ігрова консоль PlayStation.
PlayStation 5, випущена на основних ринках в листопаді користується високою популярністю. Однак глобальна нестача чипів означає, що Sony не може задовольнити попит на цей продукт, який вона хоче використовувати для заохочення завантаження онлайн-ігор і підписки на послуги з передплати. У фінансовому році, що почався 1 квітня, Sony планує випустити 14,8 млн консолей PlayStation 5.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].