Київський магазин iLounge провів акцію, повнолітні учасники якої могли зробити татуювання з логотипом магазину і отримати за це подарунки.
«У нас на відкритті проходила активність «iPhone 12 за тату». Сміливі люди від 18 років могли зробити тату з логотипом iLounge та отримати за це цінні подарунки. Всього зібралося дев'ять охочих зробити це. Натільні малюнки створювали тату-майстри Поліна та Роман», – розповіли в магазині.
Всього в акції взяли участь дев'ять осіб, а один з них вирішив зробити татуювання з логотипом на обличчі.
«Завдяки своєму сміливого вчинку він виграв iPhone 12, став новим обличчям нашого бренду та отримав довічний статус VIP-клієнта», – йдеться в повідомленні.
Більше про особливості сучасного ринку смартфонів і про те, чому дешевий пристрій набридає вже через рік, – у матеріалі Mind «Чому купівля смартфона є хорошою інвестицією у власне задоволення».