Компанія Google свідомо ускладнювала настройки конфіденційності, щоб збирати інформацію про місцезнаходження користувачів, з'ясувалося з документів судового процесу за позовом прокурора штату Арізона, який запідозрив у Google порушення в галузі поводження з даними користувачів. Про це пише The Bell з посиланням на Business Insider.
Документи, які вивчило видання, свідчать про те, що керівники і співробітники Google знали, наскільки складно користувачам смартфонів зберегти конфіденційність своїх даних.
Компанія продовжувала отримувати цю інформацію навіть у тих випадках, коли її клієнти відключали функцію обміну геолокацією.
Крім того, Google навмисно ускладнював пошук налаштувань конфіденційності даних і навіть чинив тиск на виробників смартфонів, змушуючи їх приховувати налаштування.
Колишній віце-президент компанії Джек Мензел, який курирує Google Maps, визнав під час надання показань, що Google не зможе визначити місце розташування користувача тільки в тому випадку, якщо той задасть в якості домашнього і робочого адрес випадкові місця.
Старший менеджер з продуктів Google Джен Чай, який відповідає за сервіси визначення місцеположення, заявив, що не знав, як складна мережа налаштувань конфіденційності взаємодіє один з одним.
У матеріалах суду також зазначено, що дані про місцезнаходження користувачів були зібрані через Wi-Fi і додатки, які не пов'язані з Google.
У березні директор з управління продуктами Google Девід Темкін оголосив про повну відмову від моделі таргетування реклами, заснованої на всій історії відвідування користувачем сайтів.
Chrome залишався останнім з популярних браузерів, який дозволяв рекламодавцям стежити за користувачем по всьому інтернету, щоб показувати йому потрібну їм рекламу.
Нагадаємо, влада Німеччини почала антимонопольне розслідуванняпроти Google.