Європейський суд наказав Facebook не чіпати особисті дані користувачів для створення таргетованої реклами

Європейський суд наказав Facebook не чіпати особисті дані користувачів для створення таргетованої реклами

Meta стверджує, що інвестувала понад 5 млрд євро у забезпечення конфіденційності користувачів

Європейський суд наказав Facebook не чіпати особисті дані користувачів для створення таргетованої реклами
фото DR

Американська компанія Марка Цукерберга Meta Platforms має обмежити використання персональних даних, здобутих із Facebook, для таргетованої реклами.

Таке рішення ухвалив у п'ятницю Суд Європейського Союзу, що знаходиться в Люксембурзі, розглянувши позов активіста Макса Шремса, який він подав раніше в Австрії, пише Reuters.

Австрійський суд потім запросив рекомендації у Суду Європейського союзу (CJEU), який у п'ятницю став на бік Шремса.

Meta у відповідь повідомила, що інвестувала понад 5 млрд євро у забезпечення конфіденційності у її продуктах.

В компанії стверджують, що не використовують спеціальні категорії особистих даних, які надаються користувачами, для таргетування, а рекламодавцям не дозволяється обмінюватися конфіденційними даними.

Бекграунд. Нагадаємо, раніше АМКУ попередив український бізнес не передавати інформацію фальшивим опитувальникам. Лише органи АМКУ наділені повноваженнями витребувати інформацію про функціонування ринку, заначали в комітеті.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Invest Summit. Jazz Business
Читайте також
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло