Європейський суд наказав Facebook не чіпати особисті дані користувачів для створення таргетованої реклами
Meta стверджує, що інвестувала понад 5 млрд євро у забезпечення конфіденційності користувачів

Американська компанія Марка Цукерберга Meta Platforms має обмежити використання персональних даних, здобутих із Facebook, для таргетованої реклами.
Таке рішення ухвалив у п'ятницю Суд Європейського Союзу, що знаходиться в Люксембурзі, розглянувши позов активіста Макса Шремса, який він подав раніше в Австрії, пише Reuters.
Австрійський суд потім запросив рекомендації у Суду Європейського союзу (CJEU), який у п'ятницю став на бік Шремса.
Meta у відповідь повідомила, що інвестувала понад 5 млрд євро у забезпечення конфіденційності у її продуктах.
В компанії стверджують, що не використовують спеціальні категорії особистих даних, які надаються користувачами, для таргетування, а рекламодавцям не дозволяється обмінюватися конфіденційними даними.
Бекграунд. Нагадаємо, раніше АМКУ попередив український бізнес не передавати інформацію фальшивим опитувальникам. Лише органи АМКУ наділені повноваженнями витребувати інформацію про функціонування ринку, заначали в комітеті.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].