Шведський онлайн магазин вживаного одягу Sellpy, контрольний пакет акцій якого належить H&M, заявив, що відкривається ще у 20 європейських країнах. Рітейлер упевнений, що попит на екологічну моду допоможе йому рости і далі, повідомляє Reuters.
Стартап займається всім процесом продажів – від отримання товарів у продавців до фотографування, продажу та доставки. Завдяки розширенню кількість ринків, на яких працює Sellpy, досягне 24. Компанія вперше почала свою діяльність у Швеції у 2014 році.
Sellpy стверджує, що вживані товари є одним з найбільш швидкозростаючих сегментів ринку в індустрії моди.
«Кожен вживаний елемент одягу, який я купую, економить ресурси на планеті. Попит на наших нових ринках швидко зростає», – сказав Густав Весман, який очолює розширення.
H&M, яка шукає нові джерела доходу після декількох важких років зниження доходів від продажів у багатьох своїх магазинах, придбала свою першу частку в Sellpy у 2015 році. За словами Весмана, H&M інвестувала понад 20 млн євро в Sellpy і вже володіє близько 70% компанії.
Sellpy стверджує, що наразі через його платформу було продано понад 9 млн предметів одягу.