Онлайн секонд-хенд H&M запускається в понад 20 країнах

Онлайн секонд-хенд H&M запускається в понад 20 країнах

Sellpy покладається на зростаючий попит на екологічні рішення в моді

Онлайн секонд-хенд H&M запускається в понад 20 країнах
фото www.flickr.com/photos/perkovich/40878581175

Шведський онлайн магазин вживаного одягу Sellpy, контрольний пакет акцій якого належить H&M, заявив, що відкривається ще у 20 європейських країнах. Рітейлер упевнений, що попит на екологічну моду допоможе йому рости і далі, повідомляє Reuters.

Стартап займається всім процесом продажів – від отримання товарів у продавців до фотографування, продажу та доставки. Завдяки розширенню кількість ринків, на яких працює Sellpy, досягне 24. Компанія вперше почала свою діяльність у Швеції у 2014 році.

Sellpy стверджує, що вживані товари є одним з найбільш швидкозростаючих сегментів ринку в індустрії моди.

«Кожен вживаний елемент одягу, який я купую, економить ресурси на планеті. Попит на наших нових ринках швидко зростає», – сказав Густав Весман, який очолює розширення.

H&M, яка шукає нові джерела доходу після декількох важких років зниження доходів від продажів у багатьох своїх магазинах, придбала свою першу частку в Sellpy у 2015 році. За словами Весмана, H&M інвестувала понад 20 млн євро в Sellpy і вже володіє близько 70% компанії.

Sellpy стверджує, що наразі через його платформу було продано понад 9 млн предметів одягу.

У випадку, якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію. Або надішліть, будь-ласка, на пошту [email protected]
Проєкт використовує файли cookie сервісів Mind. Це необхідно для його нормальної роботи та аналізу трафіку.ДетальнішеДобре, зрозуміло