Онлайн секонд-хенд H&M запускається в понад 20 країнах
Sellpy покладається на зростаючий попит на екологічні рішення в моді

Шведський онлайн магазин вживаного одягу Sellpy, контрольний пакет акцій якого належить H&M, заявив, що відкривається ще у 20 європейських країнах. Рітейлер упевнений, що попит на екологічну моду допоможе йому рости і далі, повідомляє Reuters.
Стартап займається всім процесом продажів – від отримання товарів у продавців до фотографування, продажу та доставки. Завдяки розширенню кількість ринків, на яких працює Sellpy, досягне 24. Компанія вперше почала свою діяльність у Швеції у 2014 році.
Sellpy стверджує, що вживані товари є одним з найбільш швидкозростаючих сегментів ринку в індустрії моди.
«Кожен вживаний елемент одягу, який я купую, економить ресурси на планеті. Попит на наших нових ринках швидко зростає», – сказав Густав Весман, який очолює розширення.
H&M, яка шукає нові джерела доходу після декількох важких років зниження доходів від продажів у багатьох своїх магазинах, придбала свою першу частку в Sellpy у 2015 році. За словами Весмана, H&M інвестувала понад 20 млн євро в Sellpy і вже володіє близько 70% компанії.
Sellpy стверджує, що наразі через його платформу було продано понад 9 млн предметів одягу.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].