Американська мережа закусочних і кафе Krispy Kreme, яка в березні поповнила ряди компаній, що пропонують винагороду за вакцинацію громадян від COVID-19, повідомила, що роздала безкоштовно вже більше 1,5 млн пончиків вакцинованим американцям. Про це повідомляє Yahoo! Finance з посиланням на заяву компанії.
За умовами акції, про яку Krispy Kreme оголосила 22 березня, компанія зобов'язалася до кінця року щодня пригощати пончиком кожного, хто підтвердить наявність щеплення від коронавірусу.
Крім того, в найближчу п'ятницю компанія має намір подвоїти свою пропозицію в честь Національного дня пончиків і пригостити кожного щепленого американця двома пончиками, пише Коммерсант.
Як наголошується в заяві Krispy Kreme з цього приводу, «якщо ви допомагаєте нам впоратися з пандемією, зробивши щеплення від COVID-19, ми вдячні вам, тож ви отримаєте від нас другий пончик».
Ця акція допомогла компанії значно збільшити відвідуваність своїх закусочних і кафе, що важливо напередодні первинного розміщення акцій, про підготовку до якого Krispy Kreme повідомила на початку травня.
Аналогічні акції з бонусами для вакцинованих проводять і інші компанії, включаючи Shake Shack, авіакомпанії United Airlines, Qantas, сервіси Lyft, Uber та інші.
Нагадаємо, австралійська Qantas пропонуєвакцинованим клієнтам безліміт на польоти.