ТСК зобов'язала керівництво «УЗ» розпочати роботу з реформування пасажирської вертикалі

«Укрзалізниця» стрімко втрачає частку вантажних перевезень

Фото: УНІАН

Тимчасова слідча комісія (ТСК) Верховної Ради, створена для перевірки й оцінки стану АТ «Укрзалізниця» («УЗ»), зобов'язала керівництво компанії розпочати роботу з проведення реформування пасажирської вертикалі, розібратися з проблемою дефіциту кадрів, а також зосередити увагу на профільних підприємствах. Про це повідомила голова ТСК Юлія Гришина на своїй сторінці у фейсбуці.

Вона зазначила, що останніми роками «Укрзалізниця» стрімко втрачає частку на ринку вантажних перевезень.

«Коли скорочуються залізничні перевезення, неминуче зростають автомобільні – з такою динамікою ми за лічені роки просто знищимо наші нові й такі довгоочікувані дороги», – наголосила голова комісії.

Крім того, Гришина зазначила, що працівники компанії через низькі зарплати масово звільняються.

«Роздувається адміністративний апарат, в той час, як фахівці із-за низьких зарплат масово звільняються з компанії. Якщо не буде швидких антикризових рішень, українські потяги доведеться водити членам наглядової ради та правлінню», – пояснила вона.

Гришина додала, що «Укрзалізниця» втрачає виробничу потужність.

«Це що стосується проблематики, не рахуючи точкових питань. Наприклад, функціонування ескалатора на київському вокзалі й халатного ставлення до оренди вокзальних площ. Нам потрібні термінові заходи. Від правоохоронців, від управлінців, від виконавчої влади», – наголосила вона.

Раніше повідомлялося,  що АТ «Укрзалізниця» за результатами оцінки управлінського персоналу вирішила оптимізувати штат працівників центрального апарату управління компанії та скоротити його на 30%.

У 2021 році АТ «Укрзалізниця» повинна повернути майже $300 млн кредитів, у 2023 році – майже $600 млн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS