Victoria Secret відмовилася від свого головного символу - «ангелів»

Тепер бренд представлятимуть жінки, відомі своїми досягненнями в різних галузях

фото DR

Американський бренд нижньої білизни і жіночого одягу Victoria's Secret припинив співпрацювати з моделями, яких називали «ангелами». Компанія буде працювати з жінками, які прославилися досягненнями в різних галузях, пише TJournаlз посиланням за заяву компанії, оприлюднену в соцмережі.

За словами Victoria's Secret, бренд прагне до того, щоб його називали міжнародним «захисником» в роботі над збільшенням прав і свобод жінок. У новій кампанії буде своя рада директорів, в якій всі місця, крім одного, будуть займати жінки.

Публикация от Victoria's Secret (@victoriassecret)

«Коли світ змінювався, ми занадто повільно реагували. Нам потрібно перестати думати про те, чого хочуть чоловіки, і почати думати про те, чого хочуть жінки», – заявив Мартін Уотерс, виконавчий директор Victoria's Secret.

Серед VS Collective – нових амбасадорок компанії – футболістка і активістка Меган Рапіноу, лижниця Ейлін Гу, перша трансгендерна модель Victoria's Secret Валентина Сампайо і журналістка Аманда де Кадене.

На концепції «ангелів» бренд будував рекламну стратегію протягом кількох десятиліть. Ними в різний час були Алессандра Амброзіо, Тайра Бенкс, Хайді Клум, Адріана Ліма і Жизель Бюндхен.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS