Victoria Secret відмовилася від свого головного символу - «ангелів»
Тепер бренд представлятимуть жінки, відомі своїми досягненнями в різних галузях

Американський бренд нижньої білизни і жіночого одягу Victoria's Secret припинив співпрацювати з моделями, яких називали «ангелами». Компанія буде працювати з жінками, які прославилися досягненнями в різних галузях, пише TJournаlз посиланням за заяву компанії, оприлюднену в соцмережі.
За словами Victoria's Secret, бренд прагне до того, щоб його називали міжнародним «захисником» в роботі над збільшенням прав і свобод жінок. У новій кампанії буде своя рада директорів, в якій всі місця, крім одного, будуть займати жінки.
«Коли світ змінювався, ми занадто повільно реагували. Нам потрібно перестати думати про те, чого хочуть чоловіки, і почати думати про те, чого хочуть жінки», – заявив Мартін Уотерс, виконавчий директор Victoria's Secret.
Серед VS Collective – нових амбасадорок компанії – футболістка і активістка Меган Рапіноу, лижниця Ейлін Гу, перша трансгендерна модель Victoria's Secret Валентина Сампайо і журналістка Аманда де Кадене.
На концепції «ангелів» бренд будував рекламну стратегію протягом кількох десятиліть. Ними в різний час були Алессандра Амброзіо, Тайра Бенкс, Хайді Клум, Адріана Ліма і Жизель Бюндхен.
Якщо ви дочитали цей матеріал до кінця, ми сподіваємось, що це значить, що він був корисним для вас.
Ми працюємо над тим, аби наша журналістська та аналітична робота була якісною, і прагнемо виконувати її максимально компетентно. Це вимагає і фінансової незалежності.
Станьте підписником Mind всього за 196 грн на місяць та підтримайте розвиток незалежної ділової журналістики!
Ви можете скасувати підписку у будь-який момент у власному кабінеті LIQPAY, або написавши нам на адресу: [email protected].